nicokorea’s blog 楽しい韓国

韓国のカフェ、食堂、おすすめスポットや韓国語などの情報ブログ

NewJeans (뉴진스) 'OMG' 歌詞和訳 カルナビ

NewJeans (뉴진스) 'OMG'  歌詞和訳 カルナビ
 
イノレヌン
이 노래는
この歌は
 
it's about you, baby
Only you
You, you, you, you, you, you, you
 
ネガ ヒㇺドゥルッテ ウルッコガットゥルッテ
내가 힘들 때, 울 것 같을 때
私が辛いとき、泣きそうなとき
 
キウンドイジェナジアヌルッテ
기운도 이젠 나지 않을 때
元気ももう出ないとき
 
(It's you)ナル コッチョンハネ (it's you) ナルウッケハネ
(It's you) 날 걱정하네, (it's you) 날 웃게하네
(It's you) 私を心配してるね、 (it's you) 私を笑わせるね
 
マルアネドトェ, boy, what do you say?
말 안 해도 돼, boy, what do you say?
言わなくてもいい, boy, what do you say?
 
(They keep on asking me, "who is he?")
 
モルリドゥン オンジェドゥンジ タルリョワ
멀리든 언제든지 달려와
遠くでもいつでも走ってきて
 
(They keep on asking me, "who is he?")
 
パップンチョットオプシ ノンナタナ
바쁜 척도 없이 넌 나타나
忙しい振りもなくあなたは現れる
 
(They keep on asking me, "who is he?")
 
"イゲマリトェニ?"  ナン ムロバ
"이게 말이 되니?" 난 물어봐
"これあり得る?" 私は聞く
 
(They keep on asking me, "who is he?")
 
ノヌンマリヤ
너는 말야, 
あなたはね

he's the one that's living in my system, baby
 
Oh my, oh my God! イェサンヘッソ ナ
Oh my, oh my God! 예상했어 나
Oh my, oh my God! 予想してた私は
 
I was really hoping that he will come through
 
Oh my, oh my God!タン ノップニヤ
Oh my, oh my God! 단 너뿐이야
Oh my, oh my God!ただあなただけ
 
Asking all the time about what I should do
 
No, I can never let him go,ノマンセンガンナ 24
No, I can never let him go, 너만 생각나 24
No, I can never let him go,あなただけ考える24
 
ナン ヘウンアヤ チョンマルロ, I know, I know
난 행운아야 정말로, I know, I know
私は幸運の子本当に, I know, I know
 
ノル アルギジョンッカジヌン ナ ウイミオプソッソ チョンブタ
널 알기 전까지는 나, 의미 없었어 전부 다
あなたを知る前は私、意味がなかった全部
 
ネマミ クッチオンヌンゴル, I know, I know
내 맘이 끝이 없는 걸, I know, I know
私の気持ちは終わりがない, I know, I know
 
I'm going crazy, right?
 
オディソドゥン ミョッポニドゥン
어디서든, 몇 번이든
どこでも、何回でも
 
There ain't nothing else that I would hold on to
I hear his voice through all the noise
 
チャムシラド ネソン ノッチマ, no, no
잠시라도 내 손 놓지 마, no, no
少しでも私の手を離さないで, no, no
 
コッチョン オプッチャナ 'cause I got  someone
걱정 없잖아 'cause I got  someone
心配ないじゃん 'cause I got  someone
 
ホンジャラド クェンチャナ 'cause I love someone
혼자라도 괜찮아 'cause I love someone
ひとりでも大丈夫 'cause I love someone
 
(They keep on asking me, "who is he?")
 
モルリドゥン オンジェドゥンジ タルリョワ
멀리든 언제든지 달려와
遠くでもいつでも走ってきて

(They keep on asking me, "who is he?")
 
パップンチョットオプシ ノンナタナ
바쁜 척도 없이 넌 나타나
忙しい振りもなくあなたは現れる

(They keep on asking me, "who is he?")
 
"イゲマリトェニ?"  ナン ムロバ
"이게 말이 되니?" 난 물어봐
"これあり得る?" 私は聞く
 

(They keep on asking me, "who is he?")
 
ノヌンマリヤ
너는 말야
あなたはね
 
he's the one that's living in my system, baby
 
Oh my, oh my God! イェサンヘッソ ナ
Oh my, oh my God! 예상했어 나
Oh my, oh my God! 予想してた私は
I was really hoping that he will come through
 
Oh my, oh my God! タン ノップニヤ
Oh my, oh my God! 단 너뿐이야
Oh my, oh my God! ただあなただけ
 
Asking all the time about what I should do
 
No, I can never let him go, ノマンセンガンナ24
No, I can never let him go, 너만 생각나 24
No, I can never let him go, あなただけ考える24
 
ナン ヘウンアヤ チョンマルロ, I know, I know
난 행운아야 정말로, I know, I know
私は幸運の子本当に, I know, I know
 
ノル アルギジョンッカジヌン ナ ウイミオプソッソ チョンブタ
널 알기 전까지는 나, 의미 없었어 전부 다
あなたを知る前は私、意味がなかった全部
 
ネマミ クッチオンヌンゴル, I know, I know
내 맘이 끝이 없는 걸, I know, I know
私の気持ちは終わりがない, I know, I know

He's the one that's living in my system, baby
Baby, baby
Bab-baby (I'm going crazy, right?)
Baby, baby (I'm going crazy, right?)
 
Bab-baby (ノワナ)
Bab-baby (너와 나)
Bab-baby (あなたと私)
 
My heart is glowing, it's glowing up (glowing up)
 
ノランマンイッスミョン ムソウルッケ オプソ (glowing up)
너랑만 있으면 무서울 게 없어 (glowing up)
あなたとだけいたら怖い物はない (glowing up)
 
カドゥㇰ メウォジン 
가득 메워진, 다 메워진 (붉어진)
いっぱいに埋められた、すべて埋められた(赤くなった)
 
My heart is glowing, it'd be glowing ('cause he!)
 
Oh my, oh my God!イェサンヘッソ ナ
Oh my, oh my God! 예상했어 나
Oh my, oh my God!予想してた私
 
I was really hoping that he will come through
 
Oh my, oh my God! タン ノップニヤ
Oh my, oh my God! 단 너뿐이야
Oh my, oh my God! ただあなただけ
 
Asking all the time about what I should do(ノワナ)
Asking all the time about what I should do (너와 나)
Asking all the time about what I should do(あなたと私)
 
No, I can never let him go, he's right there for me, 24
 
ナン ヘウンアヤ チョンマルロ, I know, I know(ノワナ)
난 행운아야 정말로, I know, I know (너와 나)
私は幸運の子本当に, I know, I know(あなたと私)
 
ノル アルギジョンッカジヌン ナ ウイミオプソッソ チョンブタ オットケ
널 알기 전까지는 나, 의미 없었어 전부 다, 어떡해
あなたを知る前は私、意味がなかった全部、どうしよう
 
My heart is glowing, it's glowing
My heart is glowing up, so I can't sleep at night